نمیشهـ خفهـ شیــ ؟


♪ღ*♥هزار بغض نشکسته♪ღ*♥

گاهی دلم برای چوپان دروغگو خیلی می سوزد بیچاره ۲ بار بیشتر دروغ نگفت انگشت نما شد ولی ما هنوز صادق ترینیم . . .

پشتــ دریاهــا شهریــ استــــ!                                       
قایقیــــ بایــد ساختــــ . . .

 

ز  ِر  زیادیــ زده سهرابــــ !

هــرجایــ این دنیا بــِریــ همین نکبتــیــُ خاریــ هَستــ

اینجــا حتیــ عشقــ رُ هم به گــُهــ کشیدنــ !

سادهــ بگمــ سُهرابــ ...

 خودتو  الّــافــ نکنــ پُشتهــ دریــاها هیچیــ نستــ ! کــُ. . . و شِعر نگو

 

دیگه به هیچی اعتماد ندارم

دلم لک زده واسه گذشته های خوب ....

آروم.....

دلم یه لیوان صداقت میخواد

که بگم به سلامتی هرچی رفیق با مرام و صادق بود...

خدارحمتشون کنه....

اشتباه نکن همون افراد صادقو با مرامو میگم

همشون زیر آوار کثافت مردن....زیر آوار فاحشگی دفن شدن...

 



نظرات شما عزیزان:

hani
ساعت23:28---12 تير 1391
سلام من هانی هستم بهت سر زدم واقعا وبلاگت قشنگه بهت تبریک کیگم اگه خواستی تبادل لینک کنیم
منتظر خبرت هستم


عرفان
ساعت11:26---29 خرداد 1391
همیشه از درد و سوز عشق می نالیدم و میگفتم چی کار کنم و چی بگم که آروم بگیرم. یعنی دوا و درمون نداره . بابام گفت بگو این نیز بگذرد. آبجب من سر نمیزنم سرم شلوغه تو هم من رو باید یادت بره.

little girl
ساعت22:09---28 خرداد 1391
میان مشغله ها گم شدم...ولی دلم برای هوایت همیشه بیکار است...

علیرضا
ساعت1:36---25 خرداد 1391
آپم

nameless
ساعت0:37---24 خرداد 1391
یاد سهراب بخیر
آن سپهری كه تا لحظه خاموشی گفت:
تو مرا یاد كنی یا نكنی من به یادت هستم. آرزویم همه سرسبزی توست...


فردا یک راز است نگران نباش،دیروز یک خاطره بود حسرتش را نخور و امروز یک هدیه است قدرش را بدان
موفق باشی
خدا حافظ


nameless
ساعت0:30---24 خرداد 1391
کار مانیست شناسایی راز گل سرخ کارماشایداین است که درافسون گل سرخ شناورباشیم

اهل کاشان بود، اما در پی کاشانه قایقی ساخت و انداخت به آب. قبله‌اش یک گل سرخ، مؤذنش باد، کعبه‌اش بر لب آب مملو از اقاقی‌ها بود و وضو می‌گرفت با آبی که گل‌آلود نبود.


علیرضا
ساعت2:46---23 خرداد 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 22 / 3 / 1391برچسب:,| ساعت 20:2| توسط tanhaye ashegh| |


قالب رايگان وبلاگ پيچك دات نت